Garantie en Klachten

Garantie :
Ik geef om alle producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan U te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor U aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent U verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Klachten :
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik zou je graag aanraden om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar mijn e-mailadres. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Heeft u een vraag?